Opel a vandut aproximativ 895.000 de autovehicule in Europa in primele 9 luni din 2016, cel mai bun rezultat obtinut de marca din anul 2011, in ciuda iesirii totale de pe piata rusa. Aceasta inseamna o crestere cu peste 44.000 de autovehicule sau cu aproape 5,2% fata de aceeasi perioada din 2015.
Vanzarile au crescut in perioada ianuarie–septembrie pe 18 piete, inclusiv Germania, Franta, Spania si Italia. Cota de piata a crescut in 12 tari. Cota marcii Opel si a marcii britanice inrudite, Vauxhall, pe piata auto europeana a fost de 5,87%.
„Autovehiculul anului 2016” din Europa, noul Opel Astra, a reprezentat forta motrice din spatele acestor cresteri semnificative. Pana in acest moment, anul acesta au fost inmatriculate in Europa 212.000 de exemplare ale noului Astra – o crestere de aproximativ 22% comparativ cu aceeasi perioada din 2015. Opel a primit deja peste 275.000 de comenzi pentru modelul Astra.
Modelul MOKKA X continua, de asemenea, povestea de succes inceputa de predecesorul sau. Numarul de comenzi a trecut deja de 60.000, chiar daca noua generatie a modelului SUV de mare succes a ajuns la dealeri de-abia la finalul lunii septembrie.
„Cu aceste produse de exceptie, alaturi de noul Zafira si autovehiculul nostru electric revolutionar Ampera-e suntem bine pregatiti”, a declarat Peter Christian Küspert, vicepresedintele de vanzari si servicii post-vanzare al Opel, care a subliniat, de asemenea, faptul ca Opel isi va continua ofensiva de produse in 2017 cu numeroase modele noi.