
Modificarile au vizat o improspatare a exteriorului, prin marirea calandrului, care a devenit mai lat si cu baghete cromate mai proeminente. Proiectoarele au fost incorporate in prizele de aer, chiar in extreme, pentru ca masina sa para mai lata si mai joasa. Noutatea majora o constituie noile faruri cu ultima generatie IntelliLux LED Pixel Light, ce au acum un total de 84 de elemente LED per far, fata de precedentele 16, fiind in acelasi timp cele mai complexe aflate in productia de serie.
Cele 84 de elemente sunt asezate pe trei randuri foarte subtiri, iar luminile de zi sunt acum pozitionate la partea de jos a farului. Modul de iluminare se adapteaza in functie de curbe, conditiile atmosferice, oras, drumuri nationale sau autostrada si chiar manevre de parcare.
La partea din spate, limuzina Grand Sport preia de la break-ul Sports Tourer ideea celor doua sloturi „false” de evacuare rectangulare. Pentru prima data, Insignia va oferi o camera digitala pentru mersul inapoi. In combinatie cu senzorii de proximitate, va alerta soferul cu privire la masinile care se apropie din stanga sau dreapta. Se mai adauga alte sisteme de asistenta, precum alerta de coliziune frontala cu franare automata, functie de detectare a pietonilor si head-up display. Lista de optionale include facilitatea e-Call si incarcare wireless a telefonului.
Opel nu a divulgat deocamdata nici o informatie cu privire la gama de motorizari, urmand ca aceste informatii sa fie facute publice o data cu lansarea modelului, in ianuarie 2020, in cadrul Salonului Auto de la Bruxelles.