Peugeot continua seria 5008, insa noul model, ce se apropie ca stil de un SUV adevarat, nu pastreaza nici un fel de legatura cu generatia precedenta, ce se recomada drept MPV, cu exceptia numelui desigur.
Lansat la salonul auto de la Paris, noul Peugeot 5008 este mai inalt, mai lung si vine cu o garda la sol mai mare in comparatie cu vechiul 5008. Designul este mai atreactiv, iar alura de SUV va convinge, cu siguranta, un numar mai mare de clienti. Noie dimensiuni au permis cresterea spatiului destinat bagajelor, care acum ajunge la 780 litri, atunci cand al treilea rand de scaune este pliat in podeaua porbagajului.
Mai atragator pentru public este si habitaclul, ce imprumuta sistemul “i-Cockpit” de la noul 3008, ocazie care face anumite dotari, ce nu ereu disponibile pana acum, sa devina echipamente de serie sau optionale, cum ar fi rearanjarea scaunelor, lumina ambientala sau ecranul tactil de 12,3”.
Pentru inceput, noul 5008 va fi disponibil cu motorul turbo de 1,2 litri ce produce 128 CP, ce poate fi cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte care, contra cost, poate fi schimbata cu una automata, cu acelasi numar de trepte. Clientii mai pretentiosi pot opta pentru versiunea de 1,6 litri, ce dezvolta 163 CP.
Evident, fanii motorelor turbo-diesel nu au fost uitati, acestia avand la dispozitie doua variante de putere ale propulsorului de doi litri, de 148 CP si 178 CP, dar si o varianta mai economica, sub forma „clasicului” turbo-diesel de 1.6 litri si 118 CP. Versiunea de serie a noului 5008 a fost lansata oficial la salonul de la Paris, urmand ca livrarile sa demareze la inceputul anului viitor.