
Designerul-sef al celor doua marci coreene, Hyundai si Kia, doreste diversificare in cadrul companiei. Peter Schreyer, designerul sef la Hyundai si Kia, crede ca cele doua marci coreene trebuie sa fie mult mai distincte atat ca design cat si ca pozitionare in piata.
Pe langa conducerea departamentelor de design de la Kia si Hyundai, Schreyer este si presedintele marcii Kia. Oficialil originar din Germania spune ca nu mai trebuie sa existe modele infratite, precum Kia cee’d si Hyundai i30 sau Kia Sorento si Hyundai Santa Fe.
„Cred ca putem diferentia mai mult, asa incat modelele sa serveasca unui scop diferit”, spune designerul.
Pentru a face acest lucru, noile modele trebuie sa beneficieze de o evolutie de-a dreptul dramatica iar primul Hyundai desenat de Schreyer va aparea in trei ani. Cat despre zvonurile care vorbeau despre un sub-brand de lux Hyundai, Peter Schreyer a negat aceasta posibilitate in prezent. Linia stilistica pe care compania o va aborda este expusa de noul concept HND-9, care mai are si rolul de oferi o prima idee despre Genesis Coupe.
Diferentierea a doua branduri nu va fi o problema pentru noul designer sef de la Hyundai si Kia, avand in vedere experienta uriasa pe care o are din cei 26 de ani cat a lucrat in cadrul Grupului VW.
Robert Gherghe
robert@voom.ro