
Audi introduce in gama o versiune si mai puternica cu tractiune spate. R8 V10 Performance este noul varf de gama, disponibil in versiune Coupe si Spyder, echipat cu motorul V10 aspirat, de 5.2 litri, ce dezvolta acum 570 CP si 550 Nm. Acesta este ascociat cu transmisia automata S tronic, cu doua ambreiaje si sapte trepte, in vreme ce puntea spate, motoare, include si diferential autoblocant mecanic.

De asemenea, pentru prima data la un model 2WD este propus sistemul de directie dinamic. 60% dintre componentele masinii, precum si anumite solutii aerodinamice sunt inspirate direct de la monopostul R8 LMS GT4, dezvoltat de Audi Sport. La 1.590 kg masa proprie (60% pe puntea spate) pentru versiunea Coupe, rezulta un raport de 2,78 kg/CP, in vreme ce sprintul 0-100 km/h dureza 3,7 secunde, cu o viteza maxima de 329 km/h.

Din punct de vedere vizual, exteriorul se remarca prin pachetul dark, cu oglinzi si praguri negre, calandru opac si jante de 19 inci in fata, respectiv 20 de inci in spate. Optional se pot comanda anvelope semislick de 20 de inci cu latimi diferite pe cele doua punti – 245/30 si 305/30 -, sistem de franare cu discuri ceramice si etriere schimbate fata de cele standard. Habitaclul este similar cu al celorlalte versiuni si doar la nivelul tapiteriei sunt propuse noi combinatii de piele/Alcantara.