Clasarea lui Augusto Farfus (Brazilia, BMW Team RBM) pe locul al treilea la prima apariţie DTM pe „Moscow Raceway” a reprezentat primul podium pentru BMW Motorsport după etapa de la Spielberg (Austria). Farfus a luat startul de pe locul al treilea al grilei cu al său Castrol EDGE BMW M3 DTM şi a reuşit să-şi păstreze poziţia pe parcursul ultimelor tururi, rezistând atacurilor lui Adrien Tambay (Franţa, Audi), care dispunea de pneuri mult mai noi. Podiumul a fost cel de-al cincilea din cariera lui Farfus în DTM şi a fost pentru a şaptea oară când un pilot BMW a încheiat în Top 3 de-a lungul sezonului 2013. Victoria a fost obţinută de Mike Rockenfeller (Germania, Audi).
Joey Hand (SUA) a reuşit o evoluţie impresionantă cu BMW M3 DTM, urcând de pe locul al 15-lea, ocupat pe grila de start, până pe al şaptelea. Astfel, ambii piloţi BMW Team RBM s-au clasat în puncte. Locul al optulea a fost ocupat de Dirk Werner (Germania), pilotul Samsung BMW M3 DTM. A şasea etapă a sezonului a fost una mai puţin reuşită pentru Bruno Spengler (Canada), coechipierul lui Werner la BMW Team Schnitzer. Plecat de pe locul al patrulea, campionul en-titre, aflat la comenzile BMW Bank M3 DTM, a fost lovit din spate de Miguel Molina (Spania, Audi) la începutul turului al treilea. Rezultatul a fost un tête-à-queue în urma căruia Spengler a retrogradat la coada plutonului. El a reuşit să parcurgă întreaga distanţă a cursei, dar nu a putut urca mai sus de locul al 19-lea astfel că acesta a fost primul week-end DTM fără puncte în cont de la etapa a patra a stagiunii 2012, la Spielberg.
După-amiaza a fost dezamăgitoare şi pentru Marco Wittmann (Germania, Ice-Watch BMW M3 DTM, locul al 14-lea), Timo Glock (Germania, Deutsche Post BMW M3 DTM, locul al 15-lea), Martin Tomczyk (Germania, BMW M Performance Parts M3 DTM, locul al 16-lea) şi Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM, locul al 20-lea).
Rockenfeller continuă să fie lider al clasamentului piloţilor după victoria reuşită la Moscova. Acum, el are 94 de puncte în cont, cu 27 de puncte mai mult decât Spengler. Farfus a urcat pe locul al cincilea, cu 48 de puncte. În clasamentul constructorilor, BMW şi-a păstrat poziţia de lider, cu un total de 217 puncte.
Jens Marquardt (director BMW Motorsport):
„Suntem fericiţi că am revenit pe podium după două curse dificile. În plus, am avut alte două BMW M3 DTM care au încheiat în Top 10. A fost o cursă foarte bună pentru Augusto Farfus. Joey Hand şi Dirk Werner au dovedit că sunt în formă bună. În contrast, cursa lui Bruno Spengler a fost ratată înainte de a începe cu adevărat ca urmare a coliziunii cu Miguel Molina, fără a fi vina lui Bruno. Este regretabil aşa ceva. Sperăm ca acest incident să nu aibă un impact mare asupra clasamentului piloţilor de-a lungul sezonului şi suntem încrezători că vom recupera din deficit la următoarea etapă, la Nürburgring. Felicitări lui Rocky şi echipei Audi pentru victoria pe care au meritat-o. Felicitări şi organizatorilor, care au organizat un eveniment de succes în faţa unor tribune pline, cu 45.000 de fani ruşi entuziasmaţi. Ne-am simţit ca acasă şi am fi foarte bucuroşi să revenim aici.”
Clasamente după etapa 6/10.
Clasamentul piloţilor.
1. Mike Rockenfeller 94p;
2. Bruno Spengler 67p;
3. Gary Paffett 57p;
4. Christian Vietoris 56p;
5. Augusto Farfus 48p;
6. Robert Wickens 45p;
7. Mattias Ekström 38p;
8. Marco Wittmann 33p;
9. Dirk Werner 26p;
10. Joey Hand 26p;
11. Daniel Juncadella 20p;
12. Jamie Green 18p;
13. Timo Glock 15p;
14. Adrien Tambay 12p;
15. Timo Scheider 12p;
16. Roberto Merhi 8p;
17. Edoardo Mortara 2p;
18. Andy Priaulx 2p;
19. Pascal Wehrlein 2p.
Clasamentul constructorilor.
1. BMW 217p;
2. Mercedes-Benz 188p;
3. Audi 176p.
Calendarul sezonului 2013:
5 mai – Hockenheim (Germania);
19 mai – Brands Hatch (Marea Britanie);
2 iunie – Spielberg (Austria);
16 iunie – Lausitzring (Germania);
14 iulie – Norisring (Germania);
4 august – Moscova (Rusia);
18 august – Nürburgring (Germania);
15 septembrie – Oschersleben (Germania);
29 septembrie – Zandvoort (Olanda);
20 octombrie – Hockenheim (Germania).