Volvo si Polestar merg in directia Mercedes-AMG, BMW M, Audi Sport, insa vor sa o faca prin vehicule electrice de inalta performanta.
Cel mai puternic Volvo de pe piata este modelul XC90 T8 tunat de Polestar, capabil sa dezvolte pana la 421 cai putere si un cuplu maxim de 680 Nm, desi are la baza un propulsor in 4 cilindri. Cum Polestar este o subsidiara detinuta de Volvo, relatia dintre cele doua entitati este una de simbioza.
Sefii Volvo spun ca acum marca suedeza poate merge dupa rivalii de pe piata premium si la capitolul inalta performanta, insa specifica ca acest proces va fi unul original, si nu unul inspirat de marcile germane.
Lex Kerssemakers, CEO Volvo North America, a mentionat ca nu se pune in discutie construirea unor masini de curse impreuna cu Polestar, scopul marcii scandinave este sa produca modele de inalta performanta pentru uzul zilnic.
Printre aceste modele peste care a trecut si munca Polestar se vor numara si unele electrice, care vor aparea pe piata in urmatorii ani.