Deschiderea oficiala a Salonului Auto de la Frankfurt a adus in prim-plan, pentru prima data, versiunea de productie a supercarului Porsche 918 Spyder. Succesorul lui Carrera GT este limitat la 918 unitati si beneficiaza de un sistem de propulsie hibrid plug-in ce are la baza un motor V8 de 4.6 litri si doua propulsoare electrice, unul pe puntea fata, al doilea pe puntea spate.
Motorul traditional dezvolta o putere de 608 cai la 8.700 rpm, in timp ce motoarele electrice contribuie cu inca 286 cai putere, disponibili la 6.500 rpm. In regim combinat, trenul de rulare genereaza o putere de 887 cai si un cuplu maxim care variaza de la 917 Nm la 1.280 Nm.
http://www.youtube.com/watch?v=ASSJLIwl3Q0
Transmisia este asigurata de o cutie cu dublu ambreiaj si 7 rapoarte care reda puterea puntii din fata cand se ruleaza in mod electric si celor patru roti cand se trece la regimul hibrid. In partea din spate a vehiculului este instalata bateria pe litium-ion de 6.8 kWh, care poate fi incarcata de la o priza sau se reincarca singura cand soferul actioneaza frana.
In regim electric (E-Power), Porsche 918 Spyder accelereaza de la 0 la 100 km/h in mai putin de 7 secunde si atinge o viteza maxima de 150 km/h. Cand utilizeaza potentialul maxim (Race Hybrid), timpul de acceleratie de la 0 la 100 km/h este de 2,8 secunde, de la 0 la 200 km/h de 7,7 secunde iar de la 0 la 300 km/h de 22 de secunde.
http://www.youtube.com/watch?v=0nO7ViuWbgU
Viteza maxima ajunge la 345 km/h. Oficial, producatorul german sustine ca nivelul consumului in regim de functionare combinat este de 3,3 litri la 100 km. Modelul are o lungime de 4643 mm, o latime de 1940 mm si o inaltime de 1167 mm, cu un ampatament de 2730 mm. Jantele din magneziu masoara 20 inch pentru rotile din fata si 21 inch pentru cele din spate.
Rezervorul ajunge la o capacitate de 70 litri iar portbagajul prezinta un volum de 110 litri. Cu pachetul de personalizare Weissach, Porsche 918 Spyder are un pret de peste 900.000 de dolari in SUA.{gallery}Porsche 918 Spyder{/gallery}