Brandul cu cel mai mare sex-appeal din Grupul VW, Porsche, doreste sa-si pastreze nivelul de exclusivitate si anunta ca nu va construi modele pozitionate sub actualele Macan sau Boxster.
Porsche nu dorste astfel sa mearga in directia marcilor de volum, mai ales ca in primele sase luni ale anului 2016, marca din Stuttgart a inregistrat livrari record.
“Nu avem absolut nicio intentie sa coboram nivelul fata de gama pe care o avem in prezent ”, a declarat Detlev von Platen, seful vanzarilor globale la Porsche. „Suntem un producator exclusivist de masini sport. Nu avem nimic de castigat daca facem un Porsche mai ieftin, nu e vorba despre cantitate, e vorba despre calitate in ceea ce facem noi”, a mai spus oficialul german.
Asadar, Porsche spulbera zvonurile care anuntau noi modele mai mici si mai ieftine, obiectivul marcii fiind expansiunea catre segmentul de piata al vehiculelor electrice, iar pentru asta are in maneca conceptul Mission E.