
Linia plug-in hybrid de la Porsche a prins la clientii marcii germane de lux, motiv suficient pentru marca din Stuttgart sa pregateasca un nou Cayenne E-Hybrid.
Cayenne E-Hybrid dispune de un tren de rulare format dintr-un motor termic V6 de 3.0 litri cu 335 cai putere si 450 Nm si un motor electric de 134 cai putere si 400 Nm care este alimentat de un pachet de baterii litiu-ion de 14.1 kWh. Porsche anunta ca trenul de rulare dezvolta in regim combinat 455 cai putere.
In materie de performante, modelul SUV e capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4.7 secunde si atinge viteza maxima de 252 km/h, valori superioare actulului hibrid Cayenne. Constructorul german sustine ca bateria litiu-ion are o capacitate de stocare superioara si poate sustine un regim pur electric de 44 km.
In mod normal, bateria se incarca in 7-8 ore la o priza normala, iar cu un incarcator rapid timpul de incarcare poate ajunge la 2-3 ore. Schimbarile stilistice se limiteaza la portul de incarcare electrica si la cateva accente pe verde care anunta versiunea hibrida.
La interior, designul a primit cateva accente in oglinda cu emblemele de la exterior si cateva dotari noi precum scaune cu functie de masaj, parbriz incalzit si jante optionale de 22 inch, schimbari care vor fi disponibile in toata gama lui Cayenne.