
Compania de audit J.D. Power a publicat datele studiului anual APEAL. Asa cum au aratat si datele Initial Quality Study, Porsche si Hyundai s-au dovedit a fi cele mai bune companii auto la categoria premium respectiv volume.
Studiul J.D.Power, care cauta sa determine cat de multumiti sunt clientii cu achizitia lor, plaseaza Porsche pe primul loc pentru al zecelea an consecutiv, o performanta deosebita pentru marca germana.
Pentru analiza din acest an, au fost chestionati nu mai putin de 86.000 de noi proprietari auto care si-au cumparat masina in 2014. Studiul urmareste colectarea datelor venite in urma a 77 de categorii si puncteaza pe o scara de pana la 1000 de unitati. Media industriei s-a plasat la 794 puncte pentru 2014, mai mica cu un procent decat in 2013. Media inregistrata de brandurile premium a ajuns la 840 de puncte.
Astfel, Porsche a obtinut impresionantul scor de 882 de puncte iar Hyundai a castigat categoria marcilor de volum cu 804 puncte, cu doar 8 puncte mai putin decat cel mai slab brand premium- Volvo.
La categoria volume, in afara de Hyundai, doar Ram, Volkswagen si Mini au reusit sa obtina un punctaj mai mare decat media industriei. Porsche si Hyundai nu sunt singurele companii care au plecat acasa cu distinctii. Audi, Ford, Mercedes si Nissan au fost onorate cu victorii la cate doua categorii.