Constructorii de masini de lux si-au extins capacitatea de productie ca urmare a cererii ridicate din zona asiatica. Cum piata chineza, in special, va continua sa urmeze pentru urmatorii ani un tren ascendent, producatorii premium vor fi nevoiti sa continue politica de extindere.
Insa pentru a pune la adapost viitorul, constructorii trebuie sa gaseasca inca de pe acum piete noi cu capacitate de dezvoltare. Spre exemplu, Porsche intentioneaza sa patrunda pe inca 15 piete noi pana in 2020, majoritatea situate in Africa.
Anuntul a fost facut de Bernhard Maier, seful global pe vanzari la Porsche, prezent la deschiderea celui mai mare dealer Porsche (Shanghai), care a precizat clar ca marca din Stuttgart vizeaza tari in care nu a fost prezenta pana acum. Porsche doreste sa vanda 200.000 de unitati pe an in 2015-2016 iar pentru a realiza acest lucru are nevoie de noi puncte de desfacere.
Marca germana vizeaza, intr-o prima faza, nordul Africii, insa nu au fost precizate anume ce tari. Dupa Audi si VW, Porsche este al treia sursa financiara a grupului Volkswagen. Modelele sale de lux sunt extrem de profitabile iar acest lucru ofera companiei confortul de a se dezvolta liberi si de a cuceri noi teritorii geografice.