Voom.ro a testat in premiera nationala supercarul electric Audi e-tron, cu ocazia editiei din acest an a Michelin Challenge Bibendum. Daca Audi R8 ni se parea o masina extraordinara, pentru e-Tron trebuie inventat un nou adjectiv.
E pe de-o parte entuziasmant sa te afli la volanul acestui model, dar pe de alta parte socant sa realizezi ca tehnica are o dezvoltare exponentiala, si ca devenim tot mai dependenti de toate implicatiile ei.
Evenimentul Michelin Challenge Bibendum la care am luat parte in Rio de Janeiro ne-a oferit o ocazie cu totul speciala! Am testat, alaturi de unul dintre membrii de baza ai echipei de dezvoltare Audi, un Audi e-Tron pe pista speciala amenajata de Michelin in cadrul centrului expozitional RioCentro.
Sa lasam imaginile sugestive sa ia locul textelor, si sa dam cuvantul unui specialist adevarat pentru a de da cateva dintre informatiile legate de acest model.
http://www.youtube.com/watch?v=iDuMM3eQBxI
Despre Audi e-tron:
>> Cea mai recenta versiune Audi e-tron a fost lansata anul acesta la salonul auto de la Detroit.
>> Modelul masoara 4,26 m lungime, 1,9 m latime, 1,23 m inaltime si 2,6 m ampatament.
>> Masa totala este de aproximativ 1.500 de kilograme, caroseria este realizata din aluminiu.
>> Noul e-tron dispune de patru motoare electrice si de un pachet de baterii litiu-ion.
>> In total, bolidul electric dezvolta 313 CP
>> e-tron este capabil sa demareze de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 200 km/h.
>> Demarajul de la 60 la 120 km/h necesita doar 4,1 secunde.
>> Autonomia generala este de 248 de kilometri.