Stiri

Preturile pentru noua generatie Mini raman neschimbate

De 6 februarie 2014No Comments

De la relansarea mărcii din anul 2000, noul MINI este o prezență unică pe piață, oferind o combinație de neegalat între calitatea premium, experiența sportivă de condus, posibilitățile de personalizare deosebit de emblematice și designul retro emblematic. A treia generație preia rețeta succesului și aduce în plus u n echilibru excelent performanțe-consum, tehnologii inovative noi și îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește confortul, sistemele de siguranță și calitatea materialelor. În accest context, noul MINI este cu 500 Euro mai accesibil pentru versiunea Cooper S şi la acelaşi nivel de preţ pentru Cooper şi Cooper D. Mai mult, acum clienţii beneficiază de o taxă de timbru zero la prima înmatriculare, având în vedere că toate modelele îndeplinesc deja standardele de emisii Euro 6. Noul MINI poate fi comandat acum la dealerii autorizaţi din România, debutul oficial în showroom-urile din ţară fiind anunţat pentru luna martie.

Noua generaţie păstrează linia clasică, emblematică de design, pe care o completează cu o serie de elemente indeite. Se remarcă astfel, pentru prima dată grila hexagonală a radiatorului, o evocare a liniilor modelului clasic, dar şi o serie de soluţii tehnologice noi, aşa cum sunt farurile integrale LED, pentru prima dată disponibile în acest segment, sau displayul central de înaltă rezoluţie şi cu o soluţie inovativă de iluminare.

Noul model beneficiază din plin de dezvoltarea BMW Group pentru segmentul compact, de plusul de tehnologie dar şi de sinergiile astfel create. Toate propulsoarele de pe MINI  dispun de noua tehnologie BMW Group TwinPower Turbo, prezentate acum pentru prima oară la un model de serie. Acestea combină alimentarea turbo și tehnologii de control dinamic al alimentării cu aer (așa cum estet VANOS și Valvetronic pentru benzină, Twin-Scroll sau turbina cu geometrie variabilă pentru diesel), cu injecția directă de combustibil. La lansare sunt disponibile 3 motorizări, două pe benzină și una diesel. Alături de un raport excelent performanțe-consum, remarcabilă este și livrarea cuplului maxim de la turații foarte joase, de numai 1250 rpm pentru versiunile pe benzină. MINI Cooper dispune de un model de 1,5 litri și 3 cilindri care dezvoltă 100 kW/ 136 CP, MINI Cooper S  este echipat cu un motor de 4 cilindri în linie de 141 kW/192 CP și  MINI Cooper D vine cu un motor diesel de 3 cilindri care dezvoltă 85 kW/116 CP.

Tehnologiile grupate sub denumirea MINIMALISM asigură un raport excelent între performanțele dinamice și consum. Acesta include, alături de motoare, o nouă dezvoltare a cutiei de viteze de șase trepte, atât manuale cât și automate și funcția „Driving mode“ cu modurile GREEN, MID și SPORT. Cel mai mare progres în ceea ce privește eficiența l-a înregistrat MINI Cooper, cu 2,6 secunde mai rapid pentru sprintul 0-100 km/h și emisii cu 27% mai mici. Cel mai mic consum este realizat de MINI Cooper D: 3,5-3,6 litri per 100 km/h sau 92-95 g CO2 per km (ciclu de test EU, variație în funcție de echipare). În permieră este disponibil un selector „Driving mode“ care permite alegerea unuia din cele trei moduri de condus: GREEN, MID și SPORT. Acesta influențează răspunsul direcției și accelerației, modul de schimbare al treptelor pentru cutia automată și funcționarea amortizoarelor dinamice, atunci când acestea se află în echiparea mașinii. Suplimentar, modul GREEN împreună cu o cutie automată permite rularea coasting automată la ridicarea piciorului de pe accelerație (rularea liberă, cu decuplarea motorului de la transmisie) pentru un plus de eficiență.

Plăcerea de a conduce tipică MINI este oferită prin motorizări noi cu răspuns îmbunătățit, masă redusă și rigiditate crescută, dar și un nou sistem de suspensii care se bazează pe utilizarea aluminiului pentru a reduce greutatea. Manevrabilitatea este asigurată și de un sistem nou de direcție asistat electric care include funcția Servotronic standard. Amortizoarele dinamice (Dynamic Driving Control) se regăsesc pentru prima oară la modelele MINI şi asigură în egală măsură un plus de sportivitate şi confort. Disponibile standard sunt Controlul electronic al stabilității (DSC) care include Controlul dinamic al tracțiunii (DTC) pentru un condus sportiv sau rularea pe suprafețe precum zăpadă sau nisip, în timp ce diferențialul electronic cu patinare limitată (EDLC) și funcția Performance Control a DSC sunt oferite opțional. A fost optimizat și sistemul de frânare iar acum noul model este disponibil cu jante de până la 18 inch, cu 15 inch standard (16 inch pentru Cooper S).

La interior, cadranele de bord pentru turație și viteză sunt completate de un ecran multifuncțional și indicatorul  de combustibil, toate redesenate. Displayul central cu un ecran de rezoluție mare, cu dimensiunea de 4 inch standard și 8,8 opţional, este încadrat de un inel exterior LED care oferă un feedback vizual pentru o serie extinsă de funcții (de la reglarea volumului până la senzorii de parcare). Ecranul central este comandat, pentru prima dată la MINI, printr-un controler cu touch, o serie de butoane shortcut pentru acces rapid al funcțiilor principale (navigație, radio, entertainment sau telefon) și o serie de 5 butoane favorite, programabile. Noul MINI vine și cu o serie extinsă de sisteme de asistență inovative care includ Head-Up Display, cruise control adaptiv, cameră pentru recunoașterea semnelor de circulație și indicarea vitezei maxime legale, avertizare de coliziuni frontale și pietoni cu funcție de frânare, parcare laterală automată sau controlul automat al fazei lungi. MINI este o marcă cu adevărat revoluționară în ceea ce privește funcțiile de entertainment. Integrarea telefonului mobil permite accesul la o serie bogată de servicii on-line de muzică, de la Deezer și webradio la Facebook și foursqure. Alături de acestea se remarcă aplicațiile speciale MINI, ca Mission Control, Dynamic Music și Driving Excitement sau MINIMALISM Analyser.  Mai mult, sistemul este deschis dezvoltatorilor de aplicații pentru sistemele de operare Android și Apple, astfel încât utilizatorii pot beneficia constant de aplicații noi, chiar și după achiziționarea mașinii.

Date tehnice

MINI Cooper S

20.500 € fără TVA

4 clindri TwinPower Turbo (cu injecție directă, VANOS și Valvetronic)

Capacite clindrică: 1998 cmc

Putere maximă: 141 kW/192 CP, la 4700 – 6000 rpm

Cuplu maxim: 280 Nm, la 1250 – 4750 rpm (300 Nm overboost)

Accelerație (0–100 km/h): 6.8 secunde (cutie automată: 6.7 secunde)

Viteză maximă: 235 km/h (233 km/h)

Consum mediu: 5.7 – 5.8 litri (5.2 – 5.4 litri) per 100 km

Emisii CO2: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km)

Norme emisii: EU6

MINI Cooper

16.850 € fără TVA

3 clindri TwinPower Turbo (cu injecție directă, VANOS și Valvetronic)

Capacite clindrică: 1499 cmc

Putere maximă: 100 kW/136 CP, la 4500 – 6000 rpm

Cuplu maxim: 220 Nm, la 1250 – 4000 rpm (230 Nm overboost)

Accelerație (0–100 km/h): 7.9 secunde (7,8 s)

Viteză maximă: 210 km/h (210 km/h)

Consum mediu: 4.5 – 4.6 litri (4.7 – 4.8 litri) per 100 km

Emisii CO2: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km)

Norme emisii: EU6

MINI Cooper D

18.250 € fără TVA

3 clindri TwinPower Turbo (cu injecție directă, turbină cu geometrie variabilă)

Capacite clindrică: 1499 cmc

Putere maximă: 85 kW/116 CP, la 4000 rpm

Cuplu maxim: 270 Nm, de la 1750 rpm

Accelerație (0–100 km/h): 9,2 secunde (9,2 s)

Viteză maximă: 210 km/h (210 km/h)

Consum mediu: 3.5 – 3.6 litri (3.7 – 3.8 litri) per 100 km

Emisii CO2: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km)

Norme emisii: EU6

Consumul și emisiile sunt măsurate conform normelor EU și variază în funcție de echipare.

BMW Group

BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete datorită mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 28 de facilităţi de producţie şi asamblare în 13 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2012, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,963 milioane de automobile şi 115.215 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2012 a fost de 7,82 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 76,85 miliarde de euro. La 31 decembrie 2012, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 105.876 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

 

 

Share

Leave a Reply

17 − seventeen =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373