Primul automobil electric de serie al BMW Group nu a reuşit să obţină punctajul maxim la testul de siguranţă Euro NCAP. Chiar dacă a obţinut rezultatul maxim pentru protecţia pasagerilor şi copiilor, BMW i3 nu a reuşit decât 4 stele din 5 la testele de siguranţă Euro NCAP.
Noul automobil electric oferă un nivel de siguranță la nivelul celor mai bune automobile convenționale din segment. Conceptul integrat de siguranță acoperă un spectru larg de direcții, de la sisteme active pentru evitarea coliziunilor, la Intelligent Emergency Call și îndeplinește standardele de siguranță la impact impuse de Euro NCAP, menţionează producătorul german în comunicatul de presă.
Conceptul de construcție revoluționar, bazat pe utilizarea fibrei de carbon (CFRP) pentru celula pasagerilor, oferă o experiență de condus tipică BMW, autonomie optimă și impact redus asupra mediului. În același timp utilizarea fibrei de carbon permite obținerea unor rezultate foarte bune la testele de impact.
Obiectivul sistemului de siguranță integrat BMW este de a oferi o combinație optimă între sistemele de siguranță active și pasive optimizat pentru situații reale de trafic. Printre măsurile de siguranță active, ca parte a acestui concept, sunt oferite o serie de sisteme care contribuie la prevenirea accidentelor. Pachetul Driving Assistant Plus disponibil pe BMW i3 include atât Collision Warning (Avertizare la coliziune frontală) și Pedestrian Warning (Avertizare la coliziune frontală cu pasageri), ambele cu funcția de frânare automată. Aceste sisteme, unice în segment, permit, în special în traficul urban, reducerea coliziunilor sau a intensității impactului, conform comunicatului de presă remis de marca bavareză.