
Lansata in aprilie 2016, actuala generatie (a doua) VW Tiguan se afla la jumatatea ciclului de viata, urmand sa primeasca un facelift major. Nemtii au prezentat prima randare oficiala, din care iese in evidenta calandrul asemanator cu al lui T-Roc, bara anterioara redesenata, logo-ul restilizat si o semnatura luminoasa cu un nou chenar.
Tiguan facelift va primi blocuri optice fata si spate cu tehnologie LED, iar optional farurile LEX matrix “IQ”. De asemenea, la interior vor fi oferite cele mai noi tehnologii digitale si de conectivitate, intr-o forma apropiata cu habitaclul lui Golf Mk8 si Passat facelift. Este vorba despre sistemul de infotainment MIB3, ceea ce inseamna display-uri foarte mari, lipsa butoanelor fizice si instrumente de bord virtuale.
In ceea ce priveste motorizarile, Tiguan facelift va utiliza ultimele versiuni Evo TSI si TDI, care si-au facut aparitia pe Golf 8. De asemenea, VW a confirmat aparitia pentru piata europeana a unei versiuni PHEV (probabil sub titulatura GTE). Actualul Tiguan, versiunea pentru piata chineza are deja din octombrie 2019 o motorizare plug-in hibrid. Un Tiguan R va fi de asemenea oferit, iar oficialii germani au afirmat in mai multe randuri cava fi vorba de o masina entuziasmanta.
In primavara acestui an, Tiguan a depasit pragul de sase milioane de unitati vandute in cei 13 ani de la lansare. Doar in 2019 au fost comercializate 910.926 de exemplare, transformand Tiguan in cel mai bine vandut model al Grupului VW anul trecut, cel mai de succes SUV din Europa si unul din primele trei cele mai populare SUV-uri din lume. In prezent, Tiguan este produs in patru tari, Germania (Wolfsburg), Rusia (Moscova), China (Shanghai) si Mexic (Puebla). Faceliftul va fi prezentat spre sfarsitul acestui an