Cea mai performanta versiune a modelului Focus a „scapat” pe net inaintea lansarii oficiale, insa kit-ul de caroserie mai agresiv ca pana acum nu ne da niciun indiciu despre o eventuala tractiune integrala.
Daca ne luam dupa zvonuri, atunci sub capota noului Focus RS ar trebui sa gasim un motor turbo de 2,3 litri „imprumutat” de la Mustang, cu modificarile de rigoare operate. Puterea maxima va fi in jur de 300 CP, iar diferentialul cu alunecare limitata va elimina efectul de „torque steer”.
Daca Ford va pastra traditia iar noul model va avea doar trectiune fata, noua suspensie RevoKnuckle va imbunatatii simtitor comportamentul masinii pe viraje, insa cei de la EVO sunt de parere ca vom avea totusi parte de o tractiune integrala cu functia „torque-vectoring”.
Daca este adevarat sau nu, vom afla in scurt timp, deocarece constructorul american intentioneaza sa lanseze oficial noul Focus RS in cursul acestei zile.
{gallery}Ford Focus RS Scoop{/gallery}