BMW a publicat primele imagini si detalii despre platforma tehnica a supercarului hibrid i8, ce va fi prezentat oficial luna viitoare la salonul auto de la Frankfurt.
Noul model masoara 4,68 m lungime, 1,92 m latime si 1,29 inaltime si este propulsat de un ansamblu hibrid compus dintr-un motor cu ardere interna in trei cilindri cu capacitatea de 1.500 cmc si un motor electric. Motorul pe benzina furnizeaza 231 CP si se afla montat sub bancheta, fiind cuplat la rotile din spate prin intermediul unei cutii de viteze automate su sase trepte. Motorul electric va furniza 131 CP catre puntea fata cu ajutorul unei cutii de viteze cu doua trepte, totalul oferit de sistemul hibrid al lui i8 fiind de 362 CP si 570 Nm.
BMW i8 poate accelera pana la 100 km/h in doar 3,4 secunde, gratie unei mase la gol de 1.490 kg, si poate atinge o viteza maxima limitata electronic la 250 km. Folosind exclusiv forta motorului electric, i8 se poate deplasa cu o viteza maxima de 120 km/h, caz in care autonomia poate atinge valoarea maxima de 35 km..
Cu ambele motoare in functiune, BMW i8 poate obtine un consum mediu de 2,5 l / 100 km, conform declaratiilor producatorului, iar emisiile de CO2 se situeza in jurul valorii de.65 g/km.
Chiar daca este vorba de un model nou, BMW s-a asgurat ca repartitia maselor va fi optima, asadar noul i8 are greutatea impartita in mod egal pe cele doua puti. Detaliile complete despre noul model vor fi publicate cu ocazia masarii oficiale de luna viitoare de la Frankfurt.
[widgetkit id=50]