HighlightStiri

Prototipul Hyundai i20 N testat la Cercul Polar

; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

Arjeplog, Suedia este unul dintre locurile foarte folosite de producatorii de automobile pentru a-si testa prototipurile. Lacul inghetat de aici si temperaturile care scad in unele zile la -30 de grade Celsius creeaza conditiile optime pentru a supune masinile unor incercari extreme. In plus, spatiul imens avut la dispozitie si suprafata inghetata sunt optime pentru dezvoltarea si punererea la punct a ultimelor detalii in cazul modelelor sportive. Aici si-a dus Hyundai la inceputul acestui an prototipul viitorului i20 N, alaturi de versiunea WRC si de prototipul cu motor central RM19, ce au inspirat versiunea sportiva a lui i20.

Thierry Neuville, pilotul oficial al echipei de uzina WRC a fost testerul de lux, care apare si in doua clipuri lansate de Hyundai. Intr-unul dintre ele, Neuville conduce versiunea WRC la apusul zilei, derapand controlat pe imensul lac inghetat. Montajul il transpune apoi la bordul lui RM19, pentru ca apoi sa apara la volanul lui i20 N.

In al doilea video, care include imagini suplimentare cu prototipul i20 N, Neuville ofera detalii din culise, despre cum este sa conduca fiecare model si caracteristicile fiecaruia. 

„Este o masina foarte interesanta. Foarte precisa. Foarte usor de manevrat. Motorului ii place sa se tureze, iar sunetul este, de asemenea, foarte interesant.”

Thierry Neuville, despre prototipul i20 N

Desi Hyundai nu a dat inca detalii tehnice despre versiunea de serie, i20 N va avea probabil sub capota o versiune a motorului 1.6 turbo, cu o putere in jurul a 200 CP. Alte modificari vor viza suspensia, directia, scaunele si posibilitatea de a selecta dintre mai multe moduri de conducere. 

Share

Leave a Reply

fifteen + six =