
Inca un proiect excelent pentru Racing MIMI in Ajunul Craciunului, pus la cale de echipa care a propulsat acest experiment local intr-o premiera la nivel european. Daca pana acum a primit imbunatatiri de performanta la garajul Engage Engineering din Brasov, Racing MIMI a fost ornat de sarbatori cu 1060 de lumini LED si un pom de Craciun.
Masina de curse a inlocuit sania si renii Mosului pentru o sedinta foto realizata de Flavius Croitoriu pe strazile din centrul Brasovului si pe celebrul drum spre Poiana Brasov care gazduieste doua etape in Campionatul National de Viteza in Coasta. Mos Carciun a urmarit personal proiectul si s-a declarat foarte impresionat de dinamica Racing MIMI. A fost ultimul proiect inainte ca MIMI, primul MINI electric de curse din istorie, sa se retraga, de sarbatori, in garajul Engage Engineering.
Proiectul este deja in al treilea an, iar 2022 a inceput cu o transformare, masina primind un pachet extins de imbunatatiri. Astfel, MIMI a devenit Racing MIMI EVO. Apoi a urmat o agenda plina:, 15 curse in 3 campionate si 9 evenimente importante in afara competitiilor. Pe tot parcursul anului, Engage Engineering a lucrat la transformarea tehnica.
Masa a fost redusa cu peste 150 kg, coborand la 1270 kg. Aici se remarca usile din fibra de sticla si plexi, fara rama, pastrand spiritul modelului. Interiorul a fost transformat pentru a corespunde unei masini de curse, cu reducerea afisajelor si butoanelor. a fost adaugat un sistem de racire suplimentar.
Poate cel mai important este diferentialul fata cu alunecare limitata si raport de BMW i3s, dezvoltat impreuna cu compania germana Drexler. Acesta este disponibil pentru comanda pe site-ul companiei, devenind astfel una dintre primele piese de tuning de performanta pentru un automobil electrice din clasa mica si compacta (BMW i3/i3s si MINI Cooper SE) pe piata mondiala. Este cu atat mai important, cu cat o initiativa romaneasca genereaza o premiera de tuning in lumea electricelor.