
Produs in 28 de tari, in peste 8 milioane de exemplare si vandut pe mai mult de 100 de piete, Renault 4L este o legenda a generat diferite proiecte speciale in acest an. Practic, Renault a pregatit o seama de actiuni care s-au derulat pe parcursul lui 2021, acum fiind randul unei colaborari cu designerul francez Mathieu Lehanneur.
“I-am cerut sa vina cu un concept care sa puna in lumina viziunea sa asupra modelului 4L. Produsul final a fost extraordinar. O masina care inmagazineaza tot ceea ce marca si-a propus prin planul strategic Renaulution: sa creeze masini moderne si inovatoare care sa produca emotii”. a detaliat Arnaud Belloni, renault Brand Global Marketing Director.

Conceptul se numeste SUITE No 4 si interpreteaza altfel conceptul de mobilitate, inspirandu-se din designul unei camere a unui hotel retro, folosind materiale precum panza si catifeaua, ba chiar si perne.. Spatele a fost modificat complet, inlocuindu-se cu geamuri din policarbonat, iar pe plafon sunt montate panouri solare pentru incarcarea bateriei. Masina a fost transformata astfel intr-un vehicul full electric. Farurile, silueta si grila sunt identice cu ale originalului, caroseria fiind acoperita cu trei straturi de vopsea, pentru un look ce imita cimentul, material sinonim cu arhitectura moderna.