Stiri

Renault lanseaza o campanie de constientizare a importantei educatiei rutiere

Renault a lansat recent o campanie de constientizare a importantei educatiei rutiere pentru copii, sub sloganul „Cu siguranta rutiera nu e de joaca”.

Proiectul vine in contextul in care cele mai multe accidente in care sunt implicati copiii au loc in apropierea casei, cand cei mici sunt neinsotiti. De aceea este important ca ei sa stie unde sunt trecerile de pietoni din cartierul lor, care sunt riscurile si cum sa se orienteze si sa traverseze in conditii de maxima siguranta.

Cum siguranta rutiera e un subiect „de oameni mari”, prea putin atractiv pentru cei mici, a fost nevoie de o abordare pe placul copiilor. Astfel, au intrat in poveste popularele covoare cu strazi, aflate in camerele copiilor din intreaga lume.

Cum functioneaza?

Parintii intra pe https://covorasulmeu.ro, aleg unul dintre cele 3 stiluri originale de ilustratii si introduc adresa copilului. Un algoritm special inlocuieste automat cladirile existente pe Google Maps cu echivalentul lor ilustrat, creand o versiune in miniatura a cartierului, ce va fi imprimata pe un CovOras.

Proiectul este dezvoltat de agentia Publicis si este momentan intr-o faza pilot, in care o prima serie de CovOrase vor fi acordate prin tragere la sorti, impreuna cu machete de masini Renault. Inscrierile se fac pe covorasulmeu.renault.ro pana pe data de 7.05.2018.

Share

Leave a Reply

one × two =