HighlightStiri

Renault Megane primeste un facelift si o versiune plug-in hybrid

De 4 februarie 2020No Comments
;;;;;;

La jumatatea varstei, actuala generatie Megane trece printr-un proces de improspatare vizuala si tehnica. La exterior nu sunt modificari dramatice, farurile fiind usor stilizate si primind tehnologia Pure Vision LED. De asemenea stopurile au primit modificari si lumini dinamice pentru indicatoarele schimbrii de directie. In partea din fata, un ochi atent va mai observa ca spoilerul are un nou desen al prizelor de aer, pentru ca in rest nu mai sunt noutati. Gama de culori s-a imbogatit cu trei nuante: Solar Copper, Baltic Grey si Highland Grey.

Interiorul urmeaza ultimele idei stilistice adoptate de noul Clio, cu sistemul de infotainment Easy Link si tableta de 9,3 inci integrata in consola centrala. Comezzile climatizarii au primit la randul lor mici modificari pentru o ergonomie mai buna in utilizare, iar indicatoarele de bord pot fi proiectate virtual pe un ecran de 10,2 inci personalizabil. In ceea ce priveste sistemele de asistenta, a aparut pachetul Motorway & Traffic Assistant, ce include cruise control adaptiv cu functie Stop&Go si asistenta la mentinerea benzii de rulare care lucreaza pana la viteza de 160 km/h.

Apare plug-in hibridul

Gama “benzina” include motorul 1.3 TCe de 115 CP, 140 CP si 160 CP, 1.0 TCe de 100 CP si, mai tarziu, de 120 CP, iar pentru doritorii de diesel oferta incloude cunoscutul 1.5 Blue dCi in doua versiuni de putere, de 95 CP si 115 CP.

Pentru prima data, Renault Megane va avea o varianta plug-in hibrid, denumita e-Tech plug-in, sistemul fiind format dintr-un motor cu benzina de 1.6 litri si doua motoare electrice, cu o putere maxima cumulata de 160 CP. Bateria de 9,8 kWh asigura o autonomie de pana la 65 km in mediul urban si 50 km in ciclu mixt. Viteza maxima in mod electric este de 135 km/h. Pentru inceput hibridul va fi disponibil in versiune break, dar va fi oferit in viitor si hatchnack.

Megane RS va fi oferit cu motorul 1.8 turbo de 300 CP, cu 400 Nm in versiunea manuala si 420 Nm pentru cea cu transmisia EDC. Versiunea Trophy se evidentiaza prin sasiul Cup, amortizoare modificate, diferntial fata Torsen si sistem de franare Brembo.

Share

Leave a Reply

19 − eleven =