Renault a incercat, fara prea mare succes se pare, sa intre iar pe piata roadsterelor mici cu modelul Wind, dar nici de aceasta data reteta nu a fost castigatoare.
Lansat cu doar trei ani in urma, Renault Wind inparte aceeasi platforma cu modelul Twingo, insa cu o caroserie mult mai atractiva care foloseste acoperisul rotativ inventat de Fioravanti si folosit cu succes in 2005 de Ferrari pentru modelul 575 Superamerica.
Din pacate, modelul frantuzesc nu s-a bucurat de succes la public, cifrele de vanzari fiind mult sub asteptari, in mare parte si din cauza lipsei unei motorizari adecvate. Desi a existat si o versiune Gordini, acesta aducea cateva elemente grafice cu tenta sportiva, insa puterea motorului era aceeasi.
Renault Wind se construieste in Slovenia alaturi de modelul Twingo, dar spre deosebire de acesta din urma care urmeaza sa se lanseze sub forma unei noi generatii, micul roadster cu acoperis rotativ va fi scos din productie fara a avea vreo sansa sa fie inlocuit.