
Dupa ce a incheiat procesul de preluare a companiei Chrysler, Fiat ne prezinta acum noul nume al companiei, precum si o noua sigla.
Asadar, cele doua marci sunt incluse acum in compania „Fiat Chrysler Automobiles” pe care consiliul de administratie a decis sa o inregistreze in Olanda, desi Fiat are sediul dentral in Italia iar Chrysler isi desfasoara activitatea in Statele Unite. Actiunile noii companii vor fi listate la bursele din New York si Milano.
Activitatea globala a grupului este evidentiata si de noua sigla care „Ajuta la crearea unei tranzitii, fara a afecta radacinile celor doua companii”, ia litera „F” din sigla „Este derivata dintr-un patrat si simbolizeaza soliditate, C-ul derivat dintr-un cerc reprezinta miscarea si continuitatea, in timp ce triunghiul care incadreaza litera „A” sta la baza energiei si evolutiei.”
Cu aceasta ocazie, CEO-ul Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne, a declarat „Aceasta zi este una dintre cele mai importante din cariera mea la Fiat-Chrysler. Acum cinci ani incepeam sa cultivam o viziune care a depasit barierele cooperari economice pentru a include o integrare culturala la toate nivelurile.”