
Moda motoarelor mari supraalimentate ar putea sa dispara in favoarea sistemelor hibrid performante care ofera un consum mai mic de combustibil si sunt mai usor de “intretinut” cand vine vorba de taxe si impozite.
Seful AMG, Tobias Moers, a declarat ca actualul motor V8 bi-turbo de 5,5 litri si 585 CP nu mai poate fi imbunatatit fara a pierde din fiabilitate. Acesta nu a mentionat daca viitoarele modele din gama S il vor primi totusi sau nu, insa este clar ca nu va mai fi oferit pe viitoarea generatie E-Class ce va fi lansata in 2016.
Un nou motor V8 de patru litri si-ar putea face intrarea pe urmatoarea generatie C-Class, de unde isi va incepe ascensiunea catre modelele de top. Probabil Mercedes va renunta la numele 63 AMG, insa nuvelul de performante va trebui pastrat, iar cel mai simplu mijloc pentru ca noul motor de patru litri sa fie cel putin la fel de performant ca actualul V8 de 5,5 litri este cu ajutorul unor motare electrice.