HighlightStiri

Sanse mari ca marca Chrysler sa dispara de maine, 1 iunie

Sergio Marchionne, CEO-ul Fiat Chrysler, va gazdui o intalnire a actionarilor companiei in Italia vineri, 1 iunie.  Momentul s-ar putea arata mai dramatic ca oricand daca zvonurile vehiculate se vor dovedi reale.

Mai precis, Marchionne ar putea anunta sfarsitul brandului Chrysler, una dintre marcile auto americane cu traditie. Obiectivul companiei Fiat Chrysler ar fi sa impinga marca Fiat prin investitii in Europa, Brazilia si pietele emergente si sa dezvolte cel mai profitabil brand din portofoliu – Jeep – cu noi produse din gama SUV.

Nu este exlus, desi putin probabil, ca intalnirea de vineri sa aduca un soc si pentru portofoliul marcilor europene. Cu alte cuvinte, exista discutia de a fuziona marcile Alfa Romeo si Maserati intr-o singura divizie care ar functiona insa sub doua embleme diferite.

Ceea ce se anunta va fi practic mostenirea pe care Sergio Marchionne o va lasa companiei pe care tot el a croit-o prin fuziunea dintre Grupul Fiat si Grupul Chrysler. CEO-ul italian isi pregateste, dupa 14 ani in fruntea companiei, retragerea din activitate, programata pentru 2019.

Share

Leave a Reply

two × five =