Ferrari a ales deja drumul pentru motoarele sale, iar directia este sistemul hibrid. Chiar daca a fost nevoie sa-l indeparteze pe omul lasat de fondatorul Enzo Ferrari in locul sau, pe Luca di Montezemolo, directia in care se indreapta Ferrari a devenit una evidenta.
Sergio Marchionne, cel care a regizat miscarea, spune ca solutia hibridizarii este calea pe care marca trebuie sa o urmeze iar ideea unui V12 supraalimentat este respinsa de acesta.
„Seful nostru pe motoare mi-a spus ca ar fi o dementa sa punem o turbina pe V12, deci raspunsul este nu. Va fi un motor natural aspirat cu un hibrid”, a declarat Marchionne.
In ciuda celor declarate de actualul sef Ferrari, exista inca speranta unui super-motor de la Ferrari, doar ca acesta va fi un V12 alaturat unui sistem hibrid, pentru a putea respecta normele de poluare UE aplicabile din 2021. Asadar, Ferrari ramane fidel motorizarii natural aspirate V12, lucru pe care il va face si marca rivala de la Lamborghini.