
Tanara marca auto Tesla a reusit sa dea lovitura cu modelele sale electrice pe piata americana si a reusit sa-si cladeasca un brand in intreaga lume. Acest lucru pare sa starneasca neliniste in randul unor oameni responsabili cu conducerea companiei GM, principalul producator auto din SUA.
GM, o companie cu o vechime de 104 de ani, recunoaste ca Tesla trebuie sa faca ceva deosebit daca reuseste sa vanda mai multe sedanuri Model S care costa 69.000 de dolari fata de cate modele Volt de 39.000 de dolari vinde Chevrolet. Astfel, CEO-ul GM, Dan Akerson, a desemnat o mica echipa din cadrul companiei pentru a studia Tesla si pentru a nu avea surprize in viitor.
Steve Girsky, vicepresedinte GM, a declarat intr-un interviu recent: „Istoria este plina de exemple de mari companii care au ignorat inovatiile tehnologice si au suferit din aceasta cauza”.
Fondurile imense investite de GM in cercetare si dezvoltare nu au reusit sa scoata patente care sa intre in productia de serie iar Akerson este extrem de nemultumit din aceasta cauza. Insa, liderul GM stie ca viitorul poate fi asigurat doar daca inovatiile tehnologice sunt stapanite si implementate pentru a oferi clientilor ceea ce cauta si ceea ce isi doresc.