Capii grupului VW au stabilit un rol precis pentru fiecare marca din portofoliu. Cand vine vorba despre marcile de volum, VW a impartit segmentele de piata impreuna cu Seat si Skoda.
Marca ceha a primit responsabilitatea unor modele inclinate mai mult spre spiritul practic, catre utilitar, motiv pentru care a capatat imaginea unui VW mai ieftin. Insa Skoda are identitatea sa si drept urmare propria strategie de modele. Este cunoscut faptul ca Grupul VW functioneaza insa pe principiul centralizarii iar orice decizie majora se ia de la varf.
O astfel de decizie, cu privire la marca Skoda, a fost aprobata de curand de la Wolfsburg si prevede ca Skoda sa reia traditia numelui Rapid Coupe, conform unor surse interne.
Cum Rapid a aparut ca o versiune mai ieftina a lui Octavia, ne putem gandi ca un coupe n-ar fi tocmai in carti, insa dorinta de a merge catre o nisa sportiva exista si ar putea avea ca punct de plecare liniile agresive ale conceptului Rapid. Cum in 2014 se vor aniversa 30 de ani de la aparitia numelui Rapid, Skoda ar putea sarbatori momentul prin lansarea lui Rapid Coupe.