Stiri

Smart #1, punct si de la capat

De 8 aprilie 2022aprilie 10th, 2022No Comments
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

Iata primul produs al joint-venture-ului dintre Mercedes-Benz si Geely, un B-SUV full electric, conceput de la zero. Designul interior si exterior este realizat de Mercedes-Benz, de altfel spatele preluand ideea stilistica de la modelele EQ. Lungimea lui Smart #1 se inscrie in limitele clasei mici, cu 4.270 mm, in vreme ce ampatamentul de 2.750 mm este specific unei masini de segment D. Cu atat mai mult, bancheta fractionabila culiseaza longitudinal  13 cm, astfel ca portbagajul variaza intre 323 si 411 litri. 

S-au pastrat de la concept solutii precum manere escamotabile, portiere fara rame pentru geamuri, imensul plafon vitrat si liniile interiorului. Iar aici este vorba despre display-ul central de 12,8 inci care domina plansa de bord, lipsita de butoane si consola centrala care desparte complet soferul de pasager, impartind zona frontala in doua cockpit-uri.

Apoi, in spatele volanului ce amintesteb de forma cunoscuta de la vechile generatii, se regaseste un instrumentar digital full HD de 9,2 inci, dublat de un head-up display de 10 inci. Conform producatorului, 75% dintre sistemele aflate la bord pot primi update over-the-air.

Grupul motopropulsor este dezvoltat de Geely, versiunea de lansare avand un motor electric plasat in spate, ce dezvolta 272 CP si 343 Nm. Este disponibila o singura baterie, de 66 kWh, ce asigura o autonomie intre 326 si 410 km. La o statie de 150 kW, sunt necesare 30 de minute pentru a incarca de la 10 la 80%, iar la 22 kW este nevoie de 3,5 ore.

Share

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373