Stiri

Spot-ul Maserati de la Super Bowl a costat 700 de dolari din fiecare masina vanduta

De 18 februarie 2014No Comments

Producatorii auto investesc sume fabuloase in spot-uri publicitare realizate la nivel cinematografic pentru a prinde din tortul de audienta care se numeste Super Bowl.

Traditia poporului american, de a sta in fata televizorului in ziua marelui merci, cand se afla castigatoarea sezonului din NFL, determina companiile sa cheltuie milioane de dolari pe difuzarea acestor reclame la posturile de televiziune. Spre exemplu, 30 de secunde de publicitate ajung la Super Bowl sa coste circa 4 milioane de dolari.

Cum Maserati a rulat un spot de 90 de secunde pentru a prezenta Ghibli, costurile au fost de circa 11 milioane de dolari. Practic, Maserati, care a vandut in 2013 15.400 de unitati, a cheltuit 700 de dolari din fiecare masina vanduta pentru a prezenta o singura data o reclama de un minut si 30 de secunde.

Efortul financiar a dat insa roade, cel putin la nivelul interesului starnit pentru Ghibli, calculat prin intermediul motoarelor de cautare. Saad Chehab, seful pe marketing la Maserati, spune ca modelul Ghibli merita o platforma de audienta asa cum este Super Bowl.

Estimarile specialistilor arata ca marca italiana va avea vanzari record cu acest model, in mare parte si datorita reclamei de la Super Bowl.   

 

http://www.youtube.com/watch?v=KmpiwU50f5w

Share

Leave a Reply

4 × four =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373