Stiri

Standul Volvo de la Los Angeles va fi gol si va afisa mesajul: „Aceasta nu este o masina”

De 21 noiembrie 2018No Comments

Volvo propune o abordare noua pentru saloanele auto si ideea de prezentare a unui automobil.  Volvo doreste sa faca ceea ce se numeste un „statement” si se va folosi de Salonul Auto de la Los Angeles pentru acest lucru.

Marca suedeza si-a inceput de ieri campania de teasere, prin prezentarea unei imagini in care era prezent un telefon. Pe ecranul telefonului scria: „Acesta nu este un telefon”. Intampinat pe de o parte cu amuzament, pe de alta parte cu intriga, propunerea Volvo este explicata astazi de catre oficialii companiei.

Volvo va avea la Los Angeles un stand in care nu va prezenta nimic, in sensul ca nu va prezenta nicio masina. Mai mult, Volvo va avea un stand gol in care va trona o instalatie sculpturala pe care se va afisa mesajul: „Aceasta nu este o masina”.

Volvo nu va aduce un concept la Los Angeles, pentru ca doreste sa discute despre conceptul de masina, intr-o perioada in care industria auto se schimba iar ideea de traditionala va disparea in locul ei urmand sa se aseze altceva.

Industria noastra se schimba. Dincolo de faptul ca noi construim si vindem masini, venim in preintampinarea clientilor nostri cu libertatea de a se misca intr-un mod personal, sustenabil si sigur”, declara Håkan Samuelsson, presedintele executiv Volvo.

Share

Leave a Reply

11 + 13 =