Special

Studiu: Ce tehnologii ii intereseaza pe clientii de masini noi

De 27 aprilie 2015No Comments

Tehnologia care previne accidente se dovedeste a fi mult mai populara decat optiunile multimedia de pe masini, arata un studiu denumit  U.S. Tech Choice si realizat de J.D. Power.

Rezultatele acestei analize arata ca 40% dintre cei intervievati prefera achizitionarea tehnologiei de detectare a unghiului mort sau alte sisteme tehnologice de preventie a incidentelor rutiere pentru viitoarea lor masina.

Nu mai putin de 33% prefera in schimb sistemul “night vision” iar altii prefera oglinzi retrovizoare prevazute cu camera de luat vederi. Pe ultimele locuri in topul optiunilor se regaseau ecranele digitale care raspund la comenzi date prin gesturi sau toucscreen-uri mai avansate.

J.D. Power concluzioneaza ca in acest moment exista un interes major in tehnologiile de siguranta activa, menite sa previna un accident rutier, si o preocupare mult mai mica pentru diversele tehnologii care duc la reducerea consumului. Compania de audit explica ca scaderea pretului la carburant este o cauza pentru aceasta reorientare catre siguranta.

In cadrul aceluiasi studiu, J.D. Power mentioneaza ca viitorii proprietari de masini premium si de lux sunt mult mai interesati de Apple CarPlay decat de Android Auto. Studiul a fost realizat pe baza raspunsurilor a 5.300 de proprietari de masini achizitionate in ultimii 5 ani.  

Share

Leave a Reply

11 − 10 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373