Stiri

Studiu J.D. Power: Toyota Auris, cea mai fiabila masina din Germania

De 19 august 2016No Comments

auris

Detinatorii de autoturisme din Germania considera Toyota numarul 1 la categoria servicii clienti, iar Auris este  maşina preferata in ceea ce priveste fiabilitatea, conform unui studiu J.D. Power.

Toyota are cei mai multumiti clienti in Germania atunci cand vine vorba de servicii ocupandtopul clasamentului in raportul J. D. Power 2016in ceea ce priveşte rating-ul CSI (Customer Service Index).Cu valoarea indicelui de CSI  77,2%, Toyota a  urcat, atat cu modelele de volum, precum si cu marcile sale premium in topul clasamentului,  depasind peste 30 de marci  auto analizate.

Cei care au ales Toyota Auris s-au dovedit a fi deosebit de satisfacuti de fiabilitatea autovehiculului lor: modelul compact a ocupat primul loc in sondajul conducatorilor auto VDS (Vehicle Studiu Dependabilitatea) in cadrul segmentului C.

Raportul 2016 J. D. Power a chestionat 15,453 de soferi in Germania prin interviuri online, intrebandu-i despre experientele cu masinile pe care le-au avut in proprietate de aproximativ doi ani. Pentru masurarea indicatorului VDS au fost evaluate calitatea, fiabilitatea, atractivitatea si costurile de intretinere a vehiculelor. Toyota Auris si-a asigurat o victorie clara in segmentul C cu 84 de puncte.

Sondajul CSI evalueaza satisfactia clientului cu retailerii si ateliere autorizate de lucru. Respondentii au votat in cinci categorii, acoperind toate aspectele legate de detinerea autovehiculului, de la livrarea acestuia, pana la calitatea service-lui. Experienta clientului in service are un impact foarte mare asupra proprietarilor de automobileinfluentand loialitatea fata de dealer, dar si fata de marca in ansamblu: din numarul total al clientilor care s-au clasificat drept „fericiti” cu serviciile primite, 82% ar dori sa apeleze din nou la service-ul respectiv; acest procent scade cu un sfert la 60% in randul clientilor care s-au clasificat ca fiind doar „multumiti”.

Decizia de a achizitiona un nou autovehicul este influentata in mod semnificativ de experienta cu serviciile anterioare: aproape trei sferturi din clientii care se declara multumiti de serviciile din trecut au confirmat intentia lor de a cumpara sau inchiria urmatorul vehicul de la aceeasi marca.

Share

Leave a Reply

fourteen − two =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373