
Porsche a avut un an de vanzari excelent in Statele Unite ale Americii, cu 25.129 de unitati vandute pana acum in 2013. Dupa o luna iulie record, producatorul german a reusit sa raporteze o crestere a livrarilor de 31 de procente la nivelul intregului an.
Modelele care au mentinut turat motorul vanzarilor sunt Panamera, Cayman si Boxster, insa adevarata explicatie a cresterilor se gaseste in alta parte. Dealerii raporteaza ca tot mai multe femei vin sa cumpere masini Porsche, care se orienteaza in principal catre SUV-ul Cayenne. Cifrele arata ca in ultimii doi ani clientii de sex feminin s-au dublat iar vanzarile la Cayenne au crescut cu 31% in ultimul an.
Ceea ce se intampla este rezultatul campaniei de marketing pusa la cale de oficialii Porsche. Faptul ca celebra tenismena Maria Sharapova a devenit ambasadorul marcii germane a ajutat semnificativ la atragerea publicului feminin. Miscarea marcii premium din Suttgart arata astfel ca alegerea facuta a dat rezultatele scontate.