Stiri

Toyota ramane cel mai valoros brand auto. Urmeaza BMW si Mercedes

Toyota si-a pastrat titul de cel mai valoros brand auto al lumii, conform unui studiu realizat de societatea de audit Millward Brown in clasamentul anual intitulat  BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

Calcularea valorii de brand este una extrem de complicata si are la baza peste 2 milioane de interviuri realizate cu clienti plus date furnizate de Bloomberg si Kantar Worldpanel.

Toyota si-a consolidat prima pozitie, prin cresterea de 21 de procente pe care a inregistrat-o in acest an. Colosul nipon a ajuns astfel la 29,6 miliarde de dolari. Al doilea brand din topul auto – BMW – a cunoscut o crestere de 7 procente, pana la 25,7 miliarde de dolari. Locul al treilea este rezervat celor de la Mercedes-Benz, cu o valoare de brand calculata la 21,5 miliarde de dolari.

Mercedes a avut o crestere spectaculoasa fata de 2013, de 20%. Honda a fost clasata pe locul 4, cu o valoarea de brand de 14,1 miliarde dolari iar Ford a ajuns pe 5 datorita unei cresteri de 56%. Clasamentul auto este completat, in ordine, de Nissan, Volkswagen, Audi, Chevrolet si Hyundai. 

Share

Leave a Reply

eleven − one =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373