
Porsche aplica pentru prima data unui model cu 4/5 usi ceea ce era destinat pana acum doar sportivelor 718 si 911. Versiunea de intrare, denumita Macan T este de fapt un Macan cu motorizarea entry level, dar cu dotari si echipamente specifice condusului si comportamentului sportiv. Practic, daca se poate spune asa in aceasta clasa de preturi, clientul nu mai investeste in motorizare daca nu vrea neaparat, pentru a beneficia de o setare sportiva a masinii.

Sub capota se afla motorul de 2 litri turbo, 265 CP si 400 Nm, cupat la transmisia automata PDK cu sapte trepte, respectiv tractiune integrala. In echiparea standard apar echipamente cu specific sportiv, precum pachetul Sport Chrono cu functie Sport Response, sistem de suspensie PASM, garda la sol miscorata cu 15 mm. Sigur, se mai pot adauga contra cost suspensia pneumatica si Porsche Torque Vectoring Plus. Porsche anunta un sprint de 6,2 secunde pentru a atinge 100 km/h cu start de pe loc si o viteza maxima de 232 km/h.
Macan T se diferentiaza la exterior de restul gamei prin finisajele de culoare gri folosite pentru carcasele oglinzilor retrovizoare, anumite sectiuni din bara fata, logo-uri, aplicatiile de pe lateral si eleronul spate. Jantele si evacuarile sunt negre, iar pentru culoarea caroseriei se poate alege dintr-o gama de 13 nuante solide, metalice si spaciale. Si in habitaclul se regasesc nuante de negru si gri, cu tapiterie mixta piele/textil. In standard figureaza scaune cu reglaje electrice si logo-ul Porsche emobosat in tetiere, volan sport GT cu incalzire si sistem de infotainment PCM (Porsche Communication Management) cu display de 10,9 inci.