Desi se poate spune ca este vorba despre un facelift, A110 nu s-a schimbat aproape deloc la exterior. Modificarile se regasesc in habitaclu si la partea motor-transmisie. Astfel, plansa de bord primerste un display central de 7 inci, compatibil Android Auto si Apple CarPlay, ce integreaza si un sistem de telemetrie. Pentru sistemul audio se poate opta de la o configuratie simpla, cu doar doua boxe, pana la o varianta premium, oferita de Focal, ce include si subwoofer.
Este disponibil un singur motor turbo de 1.8 litri, cu patru cilindri, in trei versiuni de putere. Pe modelul de baza dezvolta 252 CP la 6.000 rpm si 320 Nm intre 2.000 – 4.800 rpm. Avand in vedere masa proprie de doar 1.100 kg, A110 accelereaza de la 0 la 100 km/h in numai 4,5 secunde, avand o distributie a maselor de 44% pe puntea fata si 56% pe cea spate. In standard sunt incluse jante de 17 inci, scaune sport Sabelt, sistem de franare semnat Brembo. O versiune mai puternica a aceluiasi motor este dedicata echiparii GT, cu 300 CP, ce aduce in standard echipamente care sunt optionale la modelul de baza de mai sus: jante de 18 inci, Park Assist, sistem de evacuare sport.
In fine, A110 S este varful de gama, are tot 300 CP, dar are suspensie mai rigida, detalii estetice mai agresive si optionale precum kit aerodinamic, anvelope semislick, centuri in sase puncte. Toate versiunile beneficiaza de un sistem de decuplare a unui cilindru cand se activeaza functia Launch Control, pentru a crea un sound mai sportiv.