Tehnologia disponibila in cadrul grupului Volkswagen va fi folosita de constructorul britanic pentru a reduce masa urmatoarei generatii Continental si a-i oferi o dinamica mai buna.
Acesta este un pas inainte important pentru Bentley care a folosit pentru actuala generatie platforma D1 comuna cu Volkswagen Phaeton, platforma care va implini varsta de 15 ani in momentul in care va fi lansat urmatorul Continental.
Dezvoltata initial doar pentru Panamera, noua platforma va oferi cateva din caracteristicile sportivei germane si noului model de la Bentley, ceea ce nu este neaparat un lucru rau.
Fata de actualul model, noua platforma va permite monatrea motorului mai in spate folosind aceeasi solutie tehnica de la actualul Panamera, prin urmate urmatoarea generatie Continental va avea o mai buna repartitie a maselor, adica un comportament rutier mult imbunatatit.
Mai important insa, acesta platforma va oferi acces catre motoarele V8 turbo de la Porsche, ceea ce inseamna costuri de productie mai mici, in acelasi timp eliminand din schema motorul W12 care nu a reusit sa impresioneze pe nimeni.