Opel continuă să se dezvolte în Europa și a atins deja pragul de un milion de autovehicule vândute. În primele zece luni ale anului, numărul de autovehicule înmatriculate în Europa a fost mai mare cu 45.000 sau cu aproximativ 5% față de cele 977.000 de unități de anul trecut. Producătorul auto din Rüsselsheim a vândut deja anul acesta peste un milion de autovehicule, atingând această bornă cu aproximativ două săptămâni mai devreme față de anul trecut.
„Opel își continuă traiectoria de creștere. Aceste cifre demonstrează că modelele noastre noi sunt bine primite, iar în 2017 vom ridica ștacheta prin lansarea a șapte modele noi, un demers fără precedent în istoria Opel. Noile modele ne vor asigura, de asemenea, o prezență mai puternică pe segmentele de piață cu potențial ridicat”, a declarat Peter Christian Küspert, vicepreşedinte de vânzări şi servicii post-vânzare.
În prezent, Opel se află în toiul celei mai ample ofensive de modele din lunga sa istorie și va lansa 29 de modele noi în perioada 2016 – 2020. Tema pentru anul 2017 este „7 în 17”. Pe lângă autovehiculul electric Ampera-e, Opel va lansa anul viitor și noua generație a modelului vârf de lance al companiei, Insignia, care va fi disponibil în varianta sedan cu cinci uși (Insignia Grand Sport), station wagon (Insignia Sports Tourer) și autovehicul de teren (Insignia Country Tourer). În plus, va fi disponibilă și o versiune nouă a modelului Vivaro. Mai mult, compania Opel va fi prezentă în segmentul de autovehicule crossover, care înregistrează o creștere rapidă, cu modelul Crossland X și un alt nou-venit, care urmează să fie anunțat.
Noile modele Opel au crescut deja volumul de vânzări anul acesta, modelul Astra conducând la acest capitol, cu aproximativ 235.000 de unități vândute – o creștere cu aproximativ 25%. Între timp, compania a primit deja 300.000 de comenzi pentru „Autovehiculul anului 2016” în Europa. Cererea pentru SUV-ul compact MOKKA X este, de asemenea, una ridicată. Deși autovehiculul poate fi comandat în Europa doar de câteva luni, au fost primite deja 75.000 de comenzi.
Opel a reușit nu doar să crească volumul de vânzări în primele zece luni ale anului – și cota pe piața europeană a crescut ușor la 5,81%, înregistrând creșteri pe 12 piețe. Astfel, producătorul auto din Rüsselsheim a anunțat cel mai bun rezultat al său pentru zece luni din 2011 încoace, în ciuda retragerii complete a companiei de pe piața rusă.