Stiri

Vânzări în creștere pentru Peugeot în 2013

De 9 iulie 2013No Comments

În ciuda contextului creat de piata europeană în declin si cele internationale cu schimbări contrastante, Automobiles Peugeot a înregistrat un număr de 808.000 unităti vândute în întreaga lume în prima jumătate a anului 2013.

Vânzările de autovehicule sunt stabile comparativ cu prima jumătate a anului 2012 (812000). Scăderea cu 147.000 unităti (-15,4%) se datorează aproape în întregimeîntreruperii livrărilor de unită i CKD către Iran, stagnate din februarie 2012. Peugeot dispune de o serie de pârghii de progres pe care le poate folosi în cea de-a doua jumătate a anului pentru a asigura succesul strategiei sale pe termen mediu.

208 consolidează tendinta de up-market a Peugeot: 30% din comenzi au fost pentru nivelurile de echipare 3, 3+, GTI si XY. Extinderea internatională a 208 a fost desăvârsită odată cu demararea produciei în Brazilia si vânzările din AmericaLatină si Rusia. Peugeot 208 a înregistrat vânzări de 179.000 unităti în această perioadă.

Crossover-ul de oraș 2008, lansat la începutul lunii mai a anului 2013, cu patru săptămâni înainte de data stabilită iniial, a fost extraordinar de bine primit (un total de 29.000 comenzi); drept rezultat, comenzile din Europa au depăsit în iunie cu 31% target-ul care fusese oricum ridicat, datorită cererii mari pentru nivelurile superioare ale gamei (73% pentru nivelurile 3 si 4). Succesul deosebit a determinat o crestere a capacitătii de productie a fabricii de la Mulhouse si aparitia unei noi strategii de productie; din Octombrie, 615 autovehicule 2008 vor iesi zilnic din fabrica din Alsacia.

În prima jumătate a anului 2013, Peugeot 301 si-a continuat trendul de crestere a vânzărilor, apărut în ultimele luni ale anului 2012. S-a înregistrat un număr de 37.000 unităti vândute (40% în plus faă de target-ul stabilit pentru această perioadă), iar în cea de-a doua jumătate va beneficia de contextul creat de performantele înregistrate pe pietele initiale (Algeria, Turcia…) si de volumele suplimentare înregistrate în regiunile în care a fost lansat în cel de-al doilea trimestru (Orientul Mijlociu, Rusia…)

Europa: o cotă de piată deosebit de rezistentă în ciuda contextului extrem de competitiv

În prima jumătate a anului 2013, Peugeot si-a confirmat locul patru pe piata europeană, cu o cotă de piaă pentru automobile si LCV-uri în usoară crestere în câteva tări din această zonă, în special în Franta, Spania, Italia si Olanda. Performanta Peugeot din Spania merită remarcată în mod special: cu 37.300 unităti înmatriculate (8.7% din piată), Peugeot ocupă primul loc (locul 3 în prima jumătate a anului 2012) pe o piată ce se stabilizează.

Nu în ultimul rând, Peugeot confirmă cresterea cererii pentru LCV-uri în Europa la 10.8% (10.6% în prima jumătate a anului 2012), consolidându-si astfel pozitia a patra pe piată.

Accelerarea pe piata mondială: cresterea vânzărilor pe majoritatea pietelor mari în dezvoltare

Ofensiva Peugeot pe piata mondială s-a intensificat puternic în prima jumătate a anului 2013, cu un număr al vânzărilor de vehicule asamblate de 348.000, în crestere cu 21.2% comparativ cu prima jumătate a anului 2012. În consecintă, vânzările din afara Europei au reprezentat 43% din vânzările Peugeot la nivel mondial, comparativ cu 35% cu un an înainte.

În China, a doua mare piată de desfacere pentru Peugeot, Marca a înregistratvânzări de 139.800 în prima jumătate a anului, în crestere cu 35 % (+ 16 % pentru piată). În consecintă, Peugeot a obtinut o cotă de piată de 1.9%, în creștere cu 0.3 puncte. Succesul sedanului 308 merită remarcat (43.700) precum si lansarea extrem de bine primită a modelului 3008, a cărui productie s-a deschis în China la începutul anului, cu un număr de 24.600 unităti vândute, cu 40% mai mult decât obiectivul stabilit pentru această perioadă.

În America Latină, vânzările au crescut cu 15 % (86.300) în prima jumătate a anului 2013. În Argentina, cu un număr de 52.000 unităti înmatriculate (+ 25 %), Peugeot a atins o cotă de piată de 10.9 % (+ 1.5 puncte). Pe teritoriul Rusiei, Peugeot a înregistrat 20.200 autovehicule, înainte de cresterea vânzărilor modelelor 208 si 301, lansate în decursul primăverii. În zona Mediteraneană, Peugeot a crescut gratie rezultatelor bune obtinute pe piata algeriană. Aici, Peugeot îsi continuă cresterea puternică, sustinută de contributia remarcabilă a modelului 301 si îsi consolidează astfel pozitia întâi pe piată: cu 48.600 vehicule înmatriculate, în crestere cu 63 %, Peugeot a înregistrat o penetrare a pietei de 19 %, cu 6 puncte mai mult fată de prima jumătate a anului 2012.

Share

Leave a Reply

three × 2 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373