Special

Vedetele Salonului Auto de la Geneva

De 7 martie 2014No Comments

Cea de a 84-a editie a Salonului Auto de la Geneva si-a deschis portile pentru publicul larg, dupa doua zile dedicate exclusiv presei in care mai toate lansarile de noi modele si prezentarile de concepte erau deja cunoscute. Evenimentul elvetian, organizat anual in complexul Palexpo din Geneva, a avut prea putine surprize, o dovada in plus ca lumea internetului a furat farmecul saloanelor auto de alta data.

Insa, chiar si asa, un salon auto international ramane un punct de maxima fierbere pentru industrie.  Chiar daca nu au fost surprize, exponatele de la Geneva nu au fost lipsite de stralucire. Mai multe modele se pot inscrie in traditionala lista Voom.ro din care alegem “vedeta salonului”. Noi va propunem 9 modele care se pot inscrie cu usurinta la statutul de vedeta.

Audi TT

Noua sportiva germana isi trage seva din doua directii: originalul TT si Audi Sport Quattro Concept. In realitate, noul TT este o evolutie a celei de a doua generatii a modelului din punct de vedere estetic. Spatele este o trimitere clara la primul TT, prin forma musculara a aripilor si modul in care se imbina vizual linia acoperisului cu bara spate, lasand loc imaginatiei doar pentru cele doua iesiri ale evacuarii.

McLaren 650S

Din punct de vedere vizual, noul model face legatura intre varful de gama P1, de la care a imprumutat partea frontala si modelul 12C care a furnizat linia spatelui si stopurile. Dezvoltat cu ajutorul lui Jenson Button, noul model va dispune de 650 CP furnizati de motorul V8 bi-turbo de 3,8 litri, iar elementele principale, suspensia, franele, transmisia si aerodinamica au fost imbunatatite.

Ferrari California T

Acoperisul retractabil al lui California T promite capotarea respectiv decapotarea in maxim 14 secunde. La interior se distinge noua consola centrala insotita de un display de 6,5 inch insotit de un sistem infotainment imbunatatit. Dar cele mai importante noutati aduse de Ferrari le regasim sub capota, unde un V8 de 3.8 litri turbo dezvolta 560 de cai putere si un cuplu maxim de 755 Nm.

Honda Civic Type R Concept

Constructorul japonez nu a fost foarte darnic cu informatiile, spunandu-ne insa ca revenirea in campionatul modial de turimle a influentat dezvoltarea acestui model. Puterea maxima nu a fost comunicata, Honda declarand doar ca motorul turbo de doi litri produce peste 280 CP, o putere mai mult decat suficienta pentru o masina cu tractiune fata.

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C Spider, nu aduce modificari fata de coupe in afara acoperisului soft top si a barelor de protectie din fibra de carbon. Acelasi material ultra-usor a fost folosit si pentru rama parbrizului sau spoilere, pentru a nu adauga prea multa masa vehiculului decapotabil. Versiunea Spider beneficiaza de evacuari duble pozitionate central, cu iesiri din titaniu si carbon, jante restilizate si pneuri Pirelli.

Bugatti Rembrandt

Bugatti s-a tinut de promisiune si a lansat la Geneva cea de a patra masina din seria Legend Edition care primeste, in mod neasteptat, numele Rembrandt Bugatti. Mai cunoscut pentru pictorul olandez, numele reprezinta insa numele fratelui lui Ettore Bugatti, fondatorul companiei.

Lamborghini Huracan

Folosirea unghiurilor drepte isi gaseste izvor in traditia Lamborghini si este elementul estetic principal al noului Huracan. La nivel de detalii sunt remarcabile atat blocurile optice cat si stopurile de lumini, ambele inspirate din exclusivistul Reventon. Sub capota se ascunde un motor monstruos V10 de 5.2 litri cu 610 cai putere, disponibili la 8.250 rpm si un cuplu maxim de 560 Nm, realizabil la 6.500 rpm.

Koenigsegg One:1

Firma suedeza spune ca a creat un “mega-car” care poate distribui pana la 1 megawatt putere. Puterea noului model scandinav vine de la un simplu motor V8 de 5.0 litri construit din aluminiu. Mai trebuie mentionat ca momentul maxim al motorului, de 1371 Nm, este realizabil la 6.000 rpm. Puterea este transferata celor patru roti prin intermediul unei cutii cu 7 rapoarte si un diferential electronic.

Nissan Juke Nismo RS

Daca la capitolul estetica, se patreaza acelasi pachet aerodinamic, sub capota, motorul turbo 1.6 DIG-T ajunge la 218 cai putere si un cuplu maxim de 280 Nm. Mai mult, versiunea cu tractiune fata este oferita in standard cu diferential iar discurile de frana si-au marit dimensiunea de la 296 mm la 320 mm. Se anunta schimbari si la sistemul de franare de pe spate, la nivelul sasiului iar optional se poate opta de acum pentru scaune Recaro.{gallery}Vedetele Salonului Geneva{/gallery}

Share

Leave a Reply

fourteen + thirteen =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373