Versiunea 2017 Mazda6 va debuta pe piata din Europa in aceasta toamna, odata cu numeroase elemente premium si va continua sa puncteze ideea ca nu trebuie compromisa placerea de a conduce din ratiuni practice sau de rafinament.
Mazda6 este de mult timp vazut ca unul dintre modelele cele mai atractive si cu cea mai buna manevrabilitate din segment. Acum ridica din nou stacheta prin introducerea in premiera in Europa a sistemului G-Vectoring Cotrol (GVC). GVC este prima dintr-o serie noua de tehnologii SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, care asigura controlul integrat al motorului, transmisiei si sasiului pentru a intensifica sentimentul Jinba Ittai,de unitate cu masina, care diferentiaza modelele Mazda de alte autovehicule. GVC se bazeaza pe ideea revolutionara de a creste performanta sasiului cu ajutorul motorului si este prima tehnologie din lume care ajusteaza cuplul motor in functie de directie.
Gama de motorizari Mazda6 2017 prezinta trei variante SKYACTIV pe benzina: derivatele de 145 si 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 si SKYACTIV-G 2.5 de 192 CP, precum si doua motoare diesel, bi-turbo, de 150 si 175 CP, variante ale SKYACTIV-D 2.2, angrenate fie de transmisii manuale sau automate.
Motorul diesel SKYACTIV-D 2.2 dispune de trei noi sisteme pentru a creste capacitatea de reactie si pentru a reduce zgomotul motorului: High-Precision DE Boost Control imbunatateste controlul presiunii de supra-alimentare pentru a face mai precis raspunsul la actionarea pedalei de acceleratie; Natural Sound Smoother foloseste un amortizor pentru a atenua zgomotul detonatiilor diesel, iar Natural Sound Frequency Control variaza distributia motorului pentru a neutraliza undele de presiune, suprimând trei benzi de frecventa critice, in care, in mod normal componentele motorului vibreaza cel mai tare.
Aceasta crestere a silentiozitatii motorului este completata de o imbunatatire generala a izolarii fonice la bordul Mazda6 2017, odata cu imbunatatirea chederelor de la usi, a reducerii spatiilor dintre panouri si a materialelor de izolare fonica adaugate planseului, consolei spate, plafonului si usilor. Geamurile laterale din fata, laminate, elimina si mai mult zgomotul produs de vânt.
La interior, designul a fost imbunatatit pentru a spori caracterul unic Mazda dat de habitaclul centrat pe sofer, care include un volan cu un nou design, un nou Head Up Display cu o rezolutie mai mare si grafica color cu o lizibilitate mai buna in conditii variate de lumina, dar si un ecran TFT LCD de 4,6 inci care afiseaza informatii pentru sofer cu o grafica imbunatatita. La exterior este introdusa o noua culoare premium, Gri Machine.
Mazda6 2017 este disponibila cu o gama completa de elemente de siguranta pasiva si tehnologii de siguranta activa i-ACTIVSENSE. Acestea includ o premiera in Europa prin noua caracteristica Traffic Sign Recognition (TSR), care identifica semnele de circulatie de acces interzis si de limitarea vitezei si alerteaza soferul daca nu respecta indicatiile, dar si Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS), care inlocuieste laserul cu infrarosu cu o camera cu senzori, ceea ce faciliteaza largirea intervalului de viteza in care sistemul detecteaza alte vehicule.