
Prefigurat de fotografiile cu masina camuflata, versiunea de serie ID.5 este acum lansata oficial. Practic, este un ID.4 care este usor modificat in treimea posterioara, unde luneta are o alta inclinatie, apare un eleron integrat in hayon, o alta taietura a geamurilor laterale spate, stopuri noi si bara de protectie decupata diferit. De asemenea, s-a renuntat la stergatorul lunetei. Una peste alta, ID.5 are o linie laterala mai placuta, cu un spate mai zvelt decat ID.4, ce aduce, de altfel, si un coeficient aerodinamic mai bun: 0,26, fata de 0,28.
Portbagajul ofera acelasi volum, de 549 litri, ampatamentul are 2,77 m si lungimea 4,6 metri. Plansa de bord este identica cu a lui ID.4, cu ecran central de 12 inci si instrumentar de bord de 5,3 inci. Sunt disponibile trei versiuni de motorizare, deservite de aceeasi baterie de 77 kWh. ID.5 Pro este modelul de baza, ce dezvolta 174 CP. Urmeaza Pro Performance, cu doua motoare si putere totala de 204 CP.
Ambele modele Pro au tractiune spate. Varful de gama este GTX-ul, cu 299 CP, tractiune integrala si autonomie de 480 km. Celelalte doua modele ofera 520 km autonomie. Sistemul bateriei permite incarcarea la 135 kW, adica in 30 de minute se pot adauga pana la 390 km de autonomie, in cazul versiunilor Pro.