Constructorul german a ales salonul de vehicule utilitare de la Frankfurt pentru a prezenta un concept retro bazat pe modelul Transporter, concept ce marcheaza 30 de ani de la aparitia tractiunii integrale Syncro.
Identic cu modelul Transporter pana in dreptul montantului B, conceptul Tristar readuce in atentia publicului utilitarele construite in anii ’50 si ’60, adaugand un plus de aventura prin troliul montat in bara din fata, anvelopele off-road si protectiile din plastic negru pentru praguri si aripi.
Aspectul utilitar polivalent al caroserie este preluat si de habitaclu, insa aici accentul a fost pus mai mult pe eleganta si confort, asadar avem parte de un display cu rezolutie mare montat in consola centrala si tapiterie din piele maro, insa piesa de rezistanta o reprezinta atmosfera de camera de zi creata de scaunul soferului ce se poate roti la 90 de grade si montarea in habitaclu a unui expressor alaturi de o tableta de 20 de inci.
Aspectul off-road este sustinut de tractiunea integrala 4Motion, troliul si anvelopele recamondand-ul pentru cele mai dificile trasee. Soferul are la dispozitie 201 CP furnizati de un motor turbo-diesel de doi litri ce este cuplat la o transmisie automata cu sase trepte si dublu ambreiaj.
Din pacate, Volkswagen Tristar a fost construit pentru a marca 30 de ani de la prezentarea conceptului Syncro, asadar nu vom vedea un astfel de model in gama constructorului german.
{gallery}Volkswagen Tristar{/gallery}