Stiri

Volkswagen Twin-Up primeste sistemul de propulsie diesel-electric de la XL1

De 7 noiembrie 2013No Comments

Cel mai mic model din gama Volkswagen a primit o versiune modificata a sistemului de propulsie diesel-electric prezentat pe conceptul XL1, formula in care este posibil sa ajunga in productia de serie.

Ca si in cazul lui XL1, puterea este furnizata de un motor diesel common-rail de 800 cmc cu doi cilindri, care produce 50 CP si 119 Nm. Motorul electric insa este mai puternic cu 20 CP si ajunge la un total de 50 CP. Conform declaratiilor constructorului, puterea combinata este de 74 CP, iar cuplul maxim ajunge la 217 Nm.

La 1.205 kg, Twin-Up este considerabil mai greu decat XL1, diferenta dintre cele doua modele fiind de 410 kg. Asta a permis montarea unui rezervor de combustibil cu 23 de litri mai mare, totalul fiind acum de 33 de litri.

Conform datelor oficiale, Twin Up are nevoie de 8,8 secunde pentru a atinge 60 km/h si 15,7 secunde pentru viteza de 100 km/h. Viteza maxima este de 140 kmh, iar consumul mediu de combustibil nu va trece de 1,1 l/100 km. Volkswagen Twin Up poate functiona si in modul exclusiv electric, caz in care autonomia este de 50 km, timp in care Twin Up masina poate rula cu o viteza maxima de 125 km/h. 

Share

Leave a Reply

4 × four =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373