
EIT Forum Auto, reprezentantul oficial si unic importator Volvo pe piata autohtona, anunta rezultate in vanzari peste media de crestere a pietei auto.
Performanta Euro Inter Trade Corporation (EIT) a fost influentata activ de schimbarile prin care a trecut Volvo Car Corporation de-a lungul anilor, iar din 2015 beneficiaza de momentul extraordinar al marcii, cu evolutie a vanzarilor datorata lansarii noii game de modele. Odata cu aparitia noului Volvo XC90, marca si-a asumat o pozitionare clara in segmentul premium cu obiective cantitative in continua dezvoltare.
In primele 5 luni ale acestui an, EIT inregistreaza o crestere de 36,7% a vanzarilor de autoturisme in Romania, rezultat ce pozitioneaza compania peste media de crestere a vanzarilor in piata auto totala – care inseamna doar 29,34%, conform rezultatelor APIA. Segmentul SUV premium este cel relevant pentru Volvo Cars, modelele XC90, XC60 impreuna cu noul lansat XC40 reprezentand sursa de crestere.
“Identificam continuu noi oportunitati de a ne dezvolta perfomantele si, cel mai important, de a continua sa depasim asteptarile clientilor nostri. Intarim astfel pozitia EIT in segmentul premium si perceptia asupra autoturismelor marca Volvo pe piata din Romania”, a declarat Ionut Lupu, Director Executiv al EIT Corporation.
Interesul pentru noua gama de SUV-uri ale marcii Volvo este certificat de numeroasele premii internationale castigate in prima parte a acestui an, cele mai importante fiind cele acordate modelelor Volvo XC60 – Masina Anului in Lume si Volvo XC40 – Masina Anului in Europa.