Stiri

Volvo schimba radical strategia de marketing: va vinde masini online

De 16 decembrie 2014No Comments

Volvo schimba din radacini strategia de marketing cu o abordare care a fost denumita „Volvo Way to Market”. Repozitionarea marcii scandinave detinute de chinezi va mari bugetul alocat campaniilor de marketing dar si distribuirea lor.

Cea mai importanta noutate o reprezinta intentia companiei de a vinde masini online in intreaga lume. Aceasta abordare nu va duce la restructurarea retelei de dealeri dar va insemna abordarea directa a clientului, prin intermediul internetului. Volvo nu a oferit inca detalii, insa e clar ca masinile comandate online vor fi livrate tot prin reteaua traditionala de distributie. 

Volvo a testat piata de vanzari online cu Special Edition XC90, editie speciala vanduta integral in 47 de ore. Dintre alti producatori auto, Tesla Motors a mai sondat, de asemenea, aceasta maniera de a aborda direct clientul iar BMW si Ford au de gand sa o faca in anumite regiuni. Implicarea serioasa in mediul online face ca marca suedeza sa renunte la majoritatea saloanelor auto internationale.

Mai precis, Volvo a anuntat deja ca va participa doar la Geneva, Shanghai, Beijing si Detroit.  Noua strategie prevede taierile unor sponsorizari pe care compania le desfasoara cu exceptia Volvo Ocean Race. 

Share

Leave a Reply

twenty − 10 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373