Volkswagen a rezolvat problema de soft la Golf 8 si reia livrarile

Share
| Scris de: Daniel Costea | 08-06-2020

Dupa ce luna trecuta Volkswagen a depistat o problema de soft care putea afecta sistemul ce deserveste apelarea de urgenta eCall, livrarile lui Golf 8 au fost sistate. Intr-un comunicat dat atunci publicitatii, producatorul admitea ca in cursul unor teste interne, s-a determinat ca unele exemplare Golf 8 ar putea prezenta transmisiuni instabile de date.

Sistemul de apelare de urgenta eCall este obliogatoriu din martie 2018 pentru toate vehiculele vandute in Uniunea Europeana. Softul lanseaza automat un apel de urgenta catre serviciile de urgenta in cazul detectarii unui accident grav.

Intre timp au aparut chiar si nemultumiri sindicale la uzinele din Germania, angajatii fiind ingrijorati ca aceasta situatie, la care s-a adaugat si mai vechea problema asemanatoare la ID.3, va afecta imaginea modelului si a marcii intr-o perioada si asa dificila, pe fondul pandemiei. Volkswagen a plusat si a reorganizat departamentele informatice, creand o divizie dedicata in acest sens.

Oficialii au revenit acum, anuntand ca au fost rezolvate toate erorile, iar softul este sigur. Noua versiune va fi instalata pe toate modelele fabricate de acum inainte, iar exemplarele vandute vor fi rechemate la dealeri, unde se va reinstala gratuit noua versiune. Aproximativ 30.000 de unitati VW Golf 8 echipate cu soft-ul problematic au fost livrate clientilor, dintre care jumatate in Germania. 

Share